Často kladené otázky

Ako si môžem u vás objednať tovar?

Objednávku tovaru môžete uskutočniť v našom eshope, čo je najjednoduchšia a preferovaná forma. Objednať sa dá však aj prostredníctvom e-mailu alebo správy cez messenger alebo správy na sociálnych sieťach. V tomto prípade treba vypísať vami objednaný tovar, adresu, preferovaný spôsob platby a doručenia a uviesť, že si tovar záväzne objednávate.

Akým spôsobom môžem zaplatiť?

Za tovar môžete zaplatiť priamym vkladom na náš účet, prostredníctvom platobnej karty cez službu PayPal, alebo si môžete tovar nechať poslať dobierkou a zaplatíte pri preberaní zásielky na pošte.

Ako rýchlo mi príde tovar?

Tovar si môžete nechať poslať v režime štandard alebo v režime expres. Režim štandard využíva služby pošty a zásielka vám príde najneskôr do 6 pracovných dní, robíme však všetko preto, aby ste ho mali čo najskôr. Režim expres využíva kuriérske služby a tovar sa expeduje ihneď, zásielka vám teda príde najneskôr do 2 pracovných dní, vo väčšine prípadov však už na druhý deň od objednania, ak ju uskutočníte v priebehu pracovnej doby. Režim expres je možné využiť len v prípade platby vopred - najrýchlejšie je, ak zaplatíte cez službu PayPal, vtedy tovar odchádza prakticky obratom. V prípade úhrady na účet čakáme na pripísanie prostriedkov na náš účet a potom tovar ihneď expedujeme.

Aké vysoké je poštovné?

Doručenie v režime štandard stojí €1,50 pri platbe vopred, €3 pri dobierke. Doručenie v režime expres stojí 10 eur.

Prečo musím platiť poštovné?

Pretože balenie tovaru a jeho expedícia jednoducho niečo stojí. Doručovacie služby majú svoju cenu, ktorú musíme zaplatiť. Tieto náklady nechceme skrývať do ceny tovaru - my vám chceme poskytovať férové podmienky. Naším cieľom je poskytovať najlepšie ceny, a preto si paušál na balné a poštovné náklady účtujeme extra. 

Čo mám robiť, ak sa mi tovar nepáči?

Ak ste si tovar rozbalili, vyskúšali a zistili, že Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete využiť lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Tovar nám odošlete spať a my vám vrátime peniaze.

Možnosť vrátiť tovar a obdržať plnú platbu je určená pre situácie, keď vám skutočne objednaný produkt nesadol alebo nie je podľa vašich predstáv. Nie je určená na to, aby ste vec niekoľko dní nosili alebo používali a následne vrátili spať. Odporúčame vám tovar si najprv vyskúšať a až keď ste sa uistili, že si ho chcete nechať, odstránili z neho štítky a nosili ho ďalej. Ak sa rozhodnete vrátiť tovar, štítky na ňom ponechajte a zdržte sa ďalšej manipulácie s ním inej, než nevyhnutnej na jeho zabalenie a zaslanie spať. Za viditeľne nenosený a oštítkovaný tovar Vám vrátime peniaze obratom po obdržaní vrátenej zásielky. Za tovar, ktorý nemá štítky, je nekompletný, chýbajú na ňom komponenty, je viditeľne nosený, znehodnotený makeupom či výrazným pachom, napríklad od parfému alebo cigariet, prípadne tovar, ktorý je zjavne opratý, či dokonca poškodený, nemožno žiadať platbu spať. Túto vysvetlivku sme do často kladených otázok doplnili potom, čo nás donútila prax. Niektoré vrátené kusy nám totiž prišli skutočne v stave ako po riadnej párty. :) Aby sme sa preto vyhli nedorozumeniam, radšej sme vám túto časť obchodných podmienok ešte raz rozpísali.

Ak vám tovar dorazil poškodený, poškodil sa napríklad počas prepravy, kontaktujte nás tiež. Urobíme všetko preto, aby sme pre vás v čo najkratšom čase obstarali náhradu. 

Ak vám nesedí veľkosť tovaru, vymeníme vám ho za inú požadovanú veľkosť, ak je táto ešte v danom čase k dispozícii na sklade.

 

Technology By Filip Halčin | Womanology © 2017